Beitostølen 25.-27. juni

Posted on
0 Comments
Fint vær, fine veier, fine folk, og fint hotell med god mat. Da var det endelig duket for årets andre HRCN-tur, og denne gangen så det ut til at værgudene hadde lyst til å spille på lag. En del av oss møttes på Skedsmokorset i strålende sol allerede klokken 11. Etter at gjensynsgleden hadde lagt […]

Agder og Telemark 21.-24. mai

Posted on
0 Comments
Endelig på tur igjen! En god runde i Telemark og Agder sto på agendaen for årets første HRCN-tur. Selv om Yr var særdeles pessimistisk før helga var vi 11 stk som møttes på Langebru Gjestegård i Hokksund. Det var stor gjensynsglede, dette er en sosial hyggelig gjeng som trives sammen. Fredagen hadde vi nesten ikke […]

Stig er ny leder i HRCN

Posted on
0 Comments
Det blir en ny vår med nye muligheter når Stig tar over stafettpinnen fra Jan. – De sier at å hoppe etter Wirkola er vanskelig, men å ta over etter Jan kan være like vanskelig. Stig Engebretsen er ingen ukjent mann i HRCN etter ni år som medlem og deltaker på flere av turene hvert […]

Jan gir seg på topp etter 11 år

Posted on
0 Comments
– Jeg har lyst til å bruke et uttrykk som kanskje er utslitt. Det har vært 43 fantastiske reiser. Helt fantastisk. På det 11.året som leder av Honda Riders Club har Jan Grimsgård bestemt seg for at nok er nok. Han gir seg på topp. Etter fem år som pensjonist føler at tiden er inne […]

Spåtind 12.-13. september 2020

Posted on
0 Comments
Årets bonustur var lagt til Spåtind Høyfjellshotell. Det viste seg å være et veldig klokt valg! Nok en gang hadde vi solid oppmøte. 20 stykker var klare for høstens vakreste eventyr, og for å oppleve Fjellheimen kledd i de vakreste farger. Oppmøte på Skedsmokorset med første stopp på Maura hvor vi plukka opp Hanne, Turid […]

Hornsjø 14.-16. august 2020

Posted on
0 Comments
På Hornsjø ble alle behov hensyntatt.  Supre boforhold, god mat, hyggelig betjening og ikke minst trivelige mc-førere.Som reiseleder mottok jeg ønsker om variert underlag for helgas turer. Det blei derfor bestemt tidlig at her måtte vi splittes: de som ønsket asfalterte veier (også kjent som helt ferdige veier), og de som ønsket grusalternativer (også kjent […]